tiistai 23. joulukuuta 2014

Hyvää joulua!

Ushko tässä moi! 

Ajattelin vielä kirjoittaa joulutervehdyksen teille näin aatonaattona. Mä olin tänään tosi reipas tyttö ja kävin treenaamassa agilityä. Oli aika jännää, mutta onneksi kaverit Voitto ja Hilma täältä hoitokodista tulivat mukaan. Mä en aina täällä kotona välitä Hilman seurasta mutta hallilla menin ihan sen viereen istumaan koska se on kuitenkin turvallinen kaveri. 



Ihmettelin vähän aikaa sivussa kun Hilma ja Voitto tekivät jotain hyppyjä ja putkia ja muita ihme juttuja. Miten osasivatkaan! 



Sitten oli mun vuoro. Treenasimme hyppäämistä ja ensin en oikein meinannut tajuta ja pudotin aina sen esteen alas. Mutta sitten se alkoi sujua hienosti ja ihan käskystä opin hyppäämään. Estettä nostettiin ylemmäksikin ja näin hienosti minä sen ylitin:



Sitten kävin tutkimassa ja tutustumassa muihin esteisiin, aika jänniä olivat. Lopussa hoitoäiskä houkutteli minut tuollaiselle A-esteelle. Menin ylös asti mutta sitten iski paniikki ja loikkasin alas. Kauhean korkea este, huh. 



Mutta oli oikein mukava päivä ja hyppääminen oli kivaa. Ehkä ensi kerralla opetellaan muitakin esteitä.

Harmi kyllä suurin joululahjatoiveeni eli oma koti ei toteutunut vaan olen edelleen vailla kotia, minusta kiinnostuneet voivat kysellä lisää Elämä Koirille ry:ltä. Hoitoäiskä haluaisi kiittää yhdistyksiä joiden kanssa on toiminut yhteistyössä tänä vuonna: Elämä Koirille ry sekä Pääkaupunkiseudun eläinsuojeluyhdistys ja lisäksi suuri kiitos tuestanne Lahden Seudun eläinsuojeluyhdistysRekku Rescue, NP ja JH. 

Hyvää joulua kaikille! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.